svar på kommentar

Anonym om Skön sommar?:
Therese varför har ni tagit bort ALLT från fylldagarmedliv.blogg.se!
:@ Fattar ni vad ni har gjort? Ni kommer aldrig få tillbaka dem!
Svar: Jag och tjejen som hade fylldagarmedliv var jättebra vänner men när jag va i malmö tyckte hon att jag inte gjorde allt för att träffa henne osv, men jag försökte men eftersom att jag åkte till malmö med laget för att tävla var ja ju tvungen att anpassa mig till dem, right? Men det tyckte inte hon.
Så ah det va därför vi inte uppdaterade men sen när jag åkte till min älskling kom hans lillasyrra och bah du vet väl att neah har tagit bort allt från bloggen och eftersom jag inte visste något så blev jag grymt arg. Men sånt är livet, tur att jag sparade mitt viktigaste material på denna blogg, dvs alla mina texter :)
Men sånt är livet. Så nu startar jag en ny början på denna blogg ;)
Hoppas du blev nöjd med svaret och kram på dej vem du nu är ♥

/teessyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0