Skön sommar?

Visst är det äntligen härligt och  skönt med sommarlov igen? Den enda nackdelen är ju att det går så  satans fort. Lite synd dåra från min sida, jag tror ni också tycker de? :)
Sötisar, som de ser ut just nu så ser det ut som en riktigt comeback here, fixa design, header och sånt så det blir nytt och frässht låter inte de naijs, huh? ;)
Nackdelen med att jag börjar blogga nu när sommarn precis börjar är att jag inte alls, tyvärr kommer inte ha så mycket tid vid datan, men ska försöka mobilblogga för det mesta, boriing i know, men det är ju alltid nåt, right? ;)

Nej nu ska det bli myys' med pojkvännen och hans söta lillasyster, ansiksmask och lite sånt tror jag? Låter sjukt naijs va? Kanske lite småsnack ni vet, girlshiit ;)

Peace and loveeee ♥



/teessyy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Therese varför har ni tagit bort ALLT från fylldagarmedliv.blogg.se!

:@ Fattar ni vad ni har gjort? Ni kommer aldrig få tillbaka dem!

2011-06-14 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0