Vad söt jag har varit

Ska börja komma upp igen på min nivå. Där jag brukar vara. Har blivit en helt omvänd värld för mig sen jag träffade min fina kille♥ För mig är det något helt speciellt, fine jag är bara sjutton eller inte bara och bara och fyller om dryga tio månader, whatever! Sen jag träffade honom, är det svårt att förklara, han hjälper mig verkligen med allt! Allt som går att prata om. Ingen, nu är jag hård men ärlig men Ingen har gjort det som han gör för mig. Ingen har någonsin behandlat mig så som han behandlar mig. Jag är så ovan. En nu värld med en otrolig tryggvärld. Jag behöver inte ha min mur längre. Eller när jag blir ledsen, sur eller arg får jag världens utbrott, nej inte världens utbrott men jag stänger av. Ja - jag stänger av helt och hållet samtidigt som jag bara ser en väg, det är den vägen som jag är på. Förstår ni? För att jag har varit med om så enormt mycket händelser just med dedära, men han står ut och hjälper mig på alla möjliga sätt. Han ställer upp som ingen annan har gjort förut.♥

Nu vet jag att inte alla har den här hjälpen MEN stå ut, för att hjälpen kommer. "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad." Det stämmer. Man kanske inte får tillbaka på en gång, man kanske känner att det enda man får är svikningar, huggningar och knivar i ryggen och jag vet inte allt som finns! Men du kommer att få tillbaka och då kommer det att bli som en nyvärld, ny omgivning. Till exempel som jag pratade om min "mur" den kan också komma upp för att jag blir osäker och vill bara skydda mig själv - men på ett fel sätt. Men det är så jag har varit tvungen att försvara mig förr vilket också är på fel sätt. 

Det jag vill övertyga er om mina fina läsare är att stå ut sorgen, stå ut smärtan. Det kommer stunder då du skrattar, ett riktigt skratt, den känslan när du hade glömt bort hur det kändes att skratta på riktigt. Den kommer! Du kommer att må bra, du kommer inte att må dåligt hela livet. Hitta på grejer, va med folk du litar på och inte än massa killar som du lixom "jagar." Det blir heller inte bättre, inte på något vis! Du klarar det, kämpa!! :-)



åh vilken fin bild!? Gash jag måste hålla igång med träning och så.
Jag ser lixom på hur jag va hur bra jag mådde och så.
Okej kanske inte på insidan men med träning.
Ska ju skaffa simkort med pojkvännen - ihhhhh! TAGGAD! :D


I'm sorry for this.
Du kommer dampa sönder men bilden på nyår i bac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0