vad en bild kan förgylla ens dag

Haha, gud vad man kan bli glad för en bild? http://boysinheels.blogg.se/2012/january/vid-slottet-1.html
Gå bara in där och kika så finns jag med på en bild med pojkvän och en underbar vän ♥ Alltså bilden förklarar hur roligt mitt nyår var. Okej dålig förklaring men så mycket som man kan skratta åt den bilden, så mycket skrattade jag under mitt nyår.
I alla fall ska inte shabbal så mycket mer just nu. Lyssnar på skön peppnings musik till plugg, ah allt måste göras ändå. Även det tråkiga, tyvärr!

Åhhhhhhh dedära skorna har gått sönder, 
Minusgrader - inga roliga outfits! 
FML för att jag inte kan anväda de jag vill använda.
Förra bilden togs bort för att ja den gjordes det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0