Blandade tankar och känslor

Ska försöka ta mig an ett inlägg här, var ju så längesen. Ska försöka att inte göra det varken för långt eller för kort. Något där mitt emellan. 
Jag vill blogga, jag vill se att människor läser för att bli inspirerade, jag vill inspirera människor på alla håll och kanter, alla sätt och vis! Jag vet att det inte alltid är så lätt att komma upp i topp, varken här i livet eller på att vara bästa på något. Varför ska det vara så svårt, när vi alla är så unika och har så speciella kompotenser. Det finns ingen annan som är som än själv. Vi alla skulle var på någon sorts topplista, vi alla skulle vara värda allt som de högre får. Varför ska vi alltid kategoriseras och tävla mot varandra? När vi vill ha en värd där vi vill och kämpa för fred. Hur fasen går detta till? En fråga som jag har undrat länge och kommer att fortsätta undra, tills jag söker mitt egna svar. 
Jag började skriva på detta inlägg främst för att en tjej som jag bryr mig om jäkligt mycket, som jag tänker på dagligen hur det går för henne, och hon ville att jag skulle blogga. 
När du läser det här så ska du veta att jag tänker på dig dag in och dag ut, hur det går i ditt liv, och hur du växer som person, jag vill vara där och se dig växa upp. Jag vill vara där och ge dig alla råd och allt stöd jag har att ge, lite svårt med ett sånt svårt avstånd. 
Jag blir så arg när jag säger att vi kanske kan träffas så blir det där kansket till att inget blev av. För jag vet att du skanar mig minst lika mycket som jag saknar dig! Jag vill se dig växa som människa. Trots att jag fick lära känna dig under ett helt år så känns det nästan som att jag kan se varenda sida hos dig, okej det kanske jag inte kan. Kanske gick till överdrift. 
Jag vill veta att du ska veta att du behöver inte tveka en sekund på mig, du är som min lillasyster. Jag kan till och med kalla dig min lilla syster för jag ser dig som det. För att vi fick en sådan pass nära och bra relation till varandra. Jag bryr mig om dig tjejen, det ska du veta. Det kan du lägga till minne på hjärtat! ♥
Just nu vet jag att detta kommer bli ett otroligt långt inlägg, som knappt någon kommer att orka läsa, eller vad vet jag? Jag sitter i alla fall just nu i samma säng som min fina pojkvän. Någon centimeter ifrån honom bara. Jag önskade att hela världen kunde se honom. Jag önskade att hela jorden, hela universum kunde se honom. För han är en sådan underbar och fin person. Det går inte att beskriva, dessutom när en utav mina bästavänner taggar mig, med mitt namn och skriver att jag har världens snällaste pojkvän. Till och med på nyårsafton så nästan grät hon för att hon tyckte han var så snäll, eller inte grät men ville släppa fram tårar. 
Min bästavän är också helt underbar och jag hoppas att hon slutar tänka allt negativt som hon har i sin lilla hjärna och att jag hoppas att hon vet att jag och min pojkvän alltid finns för henne!

Du betyder hela min värld för mig. 
Du underlättar trycket så enormt. 
Du är världens finaste man kan hitta. 
Jag vet att jag kanske har nämt eller sagt allt
hundra gånger om, men det är för att jag verkligen menar allt. 
Det är ofta saker man säger som man kanske inte menar, 
men med dig menar jag det!
Våran relation är så enormt stark, att ingen kan dra sönder den,
"Vi kämpar på så hårt det går, rocka på, rocka på!"
Haha bara för att du lyssnade på den tusen gånger om när du var liten ;-)
I love u ♥


Bästavän, haha bara för att bilden är så WTF. Så valde jag den.
Jag älskar dig, jag bryr mig om dig.
Jag önskar att vi kunde ge varandra mera tid. 
För att vi har det så jäkla roligt, så jäkla kul. 
Allt vi gör kan vi sitta och skratta åt i timmar efter timmar. 
Jag kan tänka mig oss, sitta i varsin gungstol, med varsin stickning
och linser, utan grått hår och vara världens coolaste farmödrarna/mormödrana.
Så sjukt vad du betydeR! ♥

Haha, förlåt för bilden, men tycker att du är bara för underbar!
Du är min lillasyster, oavsett ifall vi inte är från samma familj.
Så ser jag dig som en! Det ska du veta.
Jag vill att du ska veta att jag finns för dig när som helst,
och att jag faktiskt älskar dig. 
Jag tänker på dig dagligen, undrar hur du växer som människa,
undrar hur det går för dig helt allmänt.
Jag hoppas att du vet ifall någon gör dig illa, oavsett om det är mil
så skyddar jag dig. Såpass mycket bryr jag mig om dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Nordborg<3

Tårarna bara rinner ! Glädjetårar!

Jag saknar dig så mkt så att de inte finns!

Jag kommer ihåg dom veckorna du var här i typ 4-6 veckor och bara var ! Så underbar tid ,att du alltid fanns här en storesyster som alltid hade tid för mig , även om du har de för mig nu också så satt du ändå berevid mig då och höll om mig ifall jag var ledsen eller glad! Önskar man kunde spola tillbaka tiden och uppleva de igen ! Skulle de hända skulle jag ALDRIG låt bli !

Du har fått mig att känna mig viktig när jag int eorkat , ställt mig på fötter när jag ramalt du har fått mig tänka på ett annat sätt att ingen får trampa ner mig att bara vara mig själv! Att ingen ska ändra på mig , Alla dina ord du sagt har stannat och jag har inte bara lyssnat utan tagit till mig utav alla saker du sagt! Du är min förebild ! Jag är så glad över att vi fortfarande har kontakt , Trots att vi inte pratar lika ofta . Men dom stunderna jag få chansen så blir jag så glad att ingen människa kan förstå de !

Synd att vi inte kunde träffas nu under jullovet men de finns fler år och lov , Som vi kan träffas på .Nu är jag ju rätt 'liten' men när jag blir äldre då jävlar säger jag bara ! <3 Hehe lite lång kommentar men vill få ut de jag känner ! Puss jag älskar dig och Saknar dig otroligt mycket ! <3



Bilden gör inget .. Hehe <3

2012-01-04 @ 23:35:17
URL: http://brudarnae.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0