Tränings tips

När du känner att du inte orkar mer och mjölksyran i benen håller på att ta slut,
när du tänker att nu ger du upp, att kroppen inte orkar.
Men det är när kroppen känner så som man bygger upp muskler och bränner fetter.
Ifall det är på en idrott eller så, så kan du peppa dig själv genom som en liten tävling
typ som att du inte ska ge upp först osv, så brukar jag köra.
Att man sätter upp mål för sig själv.

Ifall du har planerat in att du ska träna en dag, eller går på någon sport
och har haft en skit dålig dag och verkligen inte orkar gå på dendära jäkla träningen.
Känner ni igen er? Japp, då är det bara att bita ihop för stunden, ta eget ansvar
och köra mer än någonsin, så att det bara ryker! 
Få ut allt, coh härda ut dig själv.

För mig är träning för att må bra, inte för att få en berkräftelse att man är något med en snygg kropp, likaså inget med ingen kropp alls! Det är fel. För mig ska man träna för att må bra, för att njuta!

Lyckan som uppstod när jag tog DM SILVER! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0