planer

Sådärja, nu får man köra ute på vägarna, LAGLIGT! Hur naijs? Systers sista skoldag idag, samt redan varit på en anställningsintervjuv, hur BRA är inte det? Imorgon blir det överraskning för pojkvännen, helt underbart vi har ju inte träffats på två dagar, hur mysigt? Imorrn skriver jag ett fysiklapp som kommer att GÅ BRA! - Gäller bara att starta. På fredag BÖRJAR jag att simma, ska även få med mig pojkvännen på att börja springa/jogga/powerwalka, grymma vi är!?
Mitt liv går bra nu, seriöst. Skolan - ah okej en sjukt jävla Nationella och bara repetion, repetion men wahtevere? Skolan går ändå fort, okej!? Haka inte upp er, okej fine jag börja gråta samtidigt som jag började skratta eftersom att vi fick KEMI i NO, så jag känner mig inte sådär jätte glad. Men det bästa utav situationen, right? :-)

Förvånansvärt är jag pigg, taggad? Hihi! Helgen har jag planer för, MÅSTE köpa en almenacka. Känner mig så tom utan en. Hihi på lördag blir det ev. träffa en gammal vän samt 50 års kalas för ED, prästen. Åhh han förtjänar alla gratulationer, han är så GRYM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0