julklapp

I år fick jag grymt braiga julklappar, typ allt som jag ösnakde mig, samt så har jag gett mig själv de saker som jag inte fick, hihi.. Som två nya vinterjackor, ett par mocka skor, en björnborg väska och lite så. Galet nöjd! 
Jag är en äkta klocksamlare och jag kan ha det som en accessoar, som att hålla tid och bara för att det känns helt okej bra. Fick en skitsnygg klocka i julklapp utav min pojkvän. Helt otroligt! Den klockan har jag haft på mig sen dag ett - alltså på julafton eftersom att vi firade jul tillsammans, hur mys? :-)
I alla fall, jag har klockan också bara för att det känns så himla bra, att ha den för det är som en påminelse utav att jag har världens finaste pojkvän, samt vänner och att tiden hela tiden rinner iväg, att jag måste ta vara på det jag har mer och mer för varje dag. En klocka för mig är inte bara en klocka som visar tid, utan den får mig även att tänka efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0