jag kan om jag vill!

Nu har jag bestämt mig för en sak! En sak som jag ska starta själv, som jag har börjat med och som jag ska fortsätta med. Mina drömmar ska bli sanna. Jag vet att jag kan om jag vill, jag vet att jag har den förmågan. Jag vet att jag har det som krävs. Nu jäklar.. Nu ska det bli av! 
Folk som jag har sagt detta till tror på mig, och framförallt jag tror på mig själv! Ni kommer att få se en dag, för en dag så står jag där och vet att flera stycken har blivit inspirerade, och tagit till sig. 
Jag är bra på att lyssna, vilket betyder på att jag är bra på att ge råd, eftersom att folk ser mig som en förebild, inget jag skryter om utan bara är glad för. Den förebilden dem ser. Det är jag själv, och jag ska bli en ännu bättre förebild med mitt moment eller ja, projekt som jag håller på med. Jag ska kämpa som tusan. Jag ska ge gärnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0