hur du än tänker, finns det ändå alltid någon som skänker

Mitt liv rullar på som tusan, Njuter som en glädje. Alltså har en pojkvän som är underbar. Min skola, ah är läxfri hela veckan så himla skönt. Varit med en underbar vän som man inte sett på år!? Hur naijs är inte det lixom. Kollat på en film på trean, chill.. Den handlar om typ en skola och en tjej är motsatsen mot dem och en tjej hatar henne men sen lyckas dem vända på allt och den tjejen som hatade typ blir relegerad i slutet. Filmen är grym i alla fall. BTW nu när vi ändå snackar film, haha natten till i måndags så pappa ba' frågade mig och älskling typ ifall vi ville hyra film men jag och pappa gillar ju helt olika genre så alla han ville se tyckte jag var läskiga. Haha!
Riktigt taggad nu, inför mitt nya år. Som ska bli mitt, ska försöka komma in med träningstips för att jag vet att det är många tjejer och killar därute som typ dödar sig alla för att få sommarkroppen, i mean you are beutiful! Så tänkte ge små korta råd om lite kost och hälsa samt bra tränings tips när man inte orkar.
Ska även försöka få mer videobloggar och ännu mer intressantare blogg inlägg typ videobloggar, mer bilder osv. HAr bestämt mig att jag ska ha ett jobb innan jag går ut nian! Så att jag kan jobba i sommar, och köpa en Iphone. Haha intresting!? nej.. hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0