Gokart imorrn med pojkvännen

Ligger och lyssnar på musik, skulle ha sovit för länge sen var min tanke. Hur lyckas jag? Så tomt att sova själv. Haha nu förstår jag varför min syster ringer mig så fort inte B är hemma. Hihi! 
I alla fall, får ju träffa honom i morgon - då vi ska åka GOKART! Shit vad kul alltså. Sist jag åkte var ju i somras, lixom på barngokart inne på leksands sommarland, för att de tyckte ja va för kort för vuxen, men fick knappt pltats i bilen så gjorde skit ont när jag gasade? Haha! Och när jag väl hade lyckats smita mig in och åka på de vuxnas bana så nådde ja knappt ner till gasen, och natta vågade inte gasa så hon bromsa mer än gasa - åh minnen!♥
Sen var det ju i somras på Gotland också, åh så kul det var, men haha då vågade jag inte gasa på eftersom vi åkte samtidigt som några galna killar (var typ drop in go kart) så dem gasa och jag vettefan, varva mig fem gånger typ? Haha! Kände mig som någon jädra barnunge, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0