ändrade planer

Hade sjukt svårt att uppdatera igårkväll för mit internet presic som nu hackar rejält. Jag antar att det kan ha och göra med min rauter eftersom att den är ikopplad i min bärbara dator och då är det svårare att ha sladden rak hela tiden än en stationär dator.

Idag trodde jag att jag vaknade tio, men icke sa nicke klockan stod på 14.50 vilken ångest. JAg hatar ju sådant. Så ringde några samtal samt planerade världens roligaste grej.. Alltså det skulle bli så himla perfekt, men nej då ska ju Natta bli konstig i huvudet och sånt. Ah jag vet inte, människan blev ju så igår också, typ yr och allt? Så fick hon vatten och sen friskluft eftersom att vi gick in på donken. 
Så hennes mamma ringde mig och sa att hon låg över toalletten och att jag gärna fick komma dit, but i don't know, eftersom att jag inte vet om hon är sjuk eller något. De vet ingen. 

Har nya planer men vet inte om det är så kul att vara på ett lan bland massa människor när jag själv inte gillar att spela, haha! Man kan ju alltid "lana" med faceboook och bloggen? Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0