09:21

Godmorgon, uppe med tuppen. Var snarare så att jag låg kvar och var hur seg som helst. Okej då kanske ni undrar varför jag är uppe såhär tidigt frivilligt på ett jullov. Jo, för att jag och min fina pojkvän ska bege oss mot Thun's och hans mormors&morfars landställe för att kika hur det står till med dem. 
Jag är ju en såndär person som hatar att stressa, och hatar att ha för lite tid. Vilket min underbara pojkvän har förtsått och han är så gullig att hela tiden gå upp mina tider och acceptera det. Så himla snällt! Vissa kanske inte tycker att det är världens grej, men att gå upp kanske två&en halv timme innan man ska ta bussen, men det är många som undrar varför, och nu vet ni varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0