you are my love

Åhh helt underbart att ha en syster som verkligen visar att hon finns där! Så jävla skön känsla. Precis innan idrotten, när vi satt utanför gymnastikhallen och öva inför provet så fick jag ett sms;

"Jag har vart så himla omotiverad med denna kurs o denna termin då det är min sista på socionom programmet. Men så lästa jag din blogg igår. Du motiverade mig till att plugga på! Så nu sitter jag o pluggar o har entligen kommit igång :) det går sakta men jag har börjat i alla fall! Tack fina syster för att du är den du är och att du får mig tacka om. Tack för motivation och pepp! Tack för att du finns ♥"

Blev hur överlycklig. Alltså blev så sjukt taggad inför provet och det bara lyste om mig. Jag älskar dig min allra bästa syster, min allra bästa vän. Du är enorm! Du är oändlig! Du är den käraste jag har.
Jag älskar dig för den du är




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0