värd dag! <3

Dagen skulle jag egentligen ha ägnat åt att slingra Jennys hår, alltså att hon fick sitta med mössa, och jag stå och dra ut än massa små slingor, som tar timmar. Eller de känns som det i alla fall. Planen ändrades.
Jag och min fina vän Jack gick in i St:Per för att gå in på stadium, men så blev det inte! Mitt i hela St:per var det bombade med folk, så vi hängde på och trängde oss länst fram. Så märker jag att det är modelljakten och blir överlycklig när jag både ser KENZA och ANDREAS!!! Kenza, är hundra gånger finare irl än på bild, och Andreas är tusen gånger snyggare irl.
Var ju tvungen och följa med jack ut till bussen, för han var lite osäker vart den gick ifrån. Som tur var hade Soma kommit nära oss så hon paxa min plats så länge. Jag och Jack gick till bussen så gick jag tillbaka och ställde mig. Träffade massa finna vänner, som;
Natta, Donna, Soma, Moa, Sara, Lana, . Lärde även känna lite nytt folk som Julia. Haha kom nyss på att jag träffade André också, ni vet idol André :) När jag såg honom så var han tvungen att gå, men jag drar ju i han och ba ah ta kort, haha ;) Så kände jag mig jävligt dum så det första jag får ut mig är 'visst är du tsms med Lovisa' haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0