vad gör man när man inte har något att göra?

SEX & KÄRLEK
är du singel nu? - japp
föredrar du långa eller korta förhållanden? - långa
är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? - ifall jag blir kär, why not?
har du kysst någon och sedan ångrat dig? - ne
när kysste du någon senast? - när var de? Typ somras maybe.
när hade du sex senast? -
har du kört oskyddat någon gång? -
har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - nepp
har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nepp
har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - faktiskt nte
haft sex på fyllan? - ne
sagt "jag älskar dig" till någon utan att mena det? - nej
sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? - många gånger
har du sparat något från ett gammalt förhållande? - minnen ♥
har du somnat gråtande på grund av kärleken? - går inte att räkna på fingrarna
har du varit på en blind date? - nope
har någon varit otrogen mot dig? - ingen aning, och isf så bryr jag mig inte heller.
har du varit otrogen någon gång? - inte seriöst
ångrade du dig? - gash, egentligen inte
hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? - 365 dagar + sju dagar.
har du någonsin varit kär? - ohja!
har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - haha. Jag vet inte hur många gånger

SISTA SOM
du kramade? - mami ♥
du fick en puss av? - någon i skolan
sov med dig i samma säng? - Moa
du delade ett riktigt skratt med? - Mamma ♥
du gick på bio med? - Natta ♥
du gick på stan med? - Lovisa ♥
delade en pizza med dig? - shit, hur länge sen som helst som jag åt pizza..
ringde dig? - Simon
du ringde? - Otilia ♥
skickade ett sms till dig? - Oscar ♥
gjorde dig lite besviken? - vet faktsikt inte.
du skrev med på msn? - är knappt inne på msn
du snackade skit om? - patetiskt att snacka skit.
du åkte bil med? - papi & therese ♥
gav dig en komplimang? - Khonaw ♥
du kollade film med? - mami ♥
du åt med på restaurang? - de va också länge sen, men tror de va på gotland.
betalade något åt dig? - khonaw ♥
grät inför dig? - var rätt så länge sen ja såg någon gråta, så ingen aning

DIVERSE

favoritfärg? - allt går, men helst inte svart
mobiltelefon? - xperia x10 mini pro
skola och program? -  gick ju ett extra år på dagis, så nian
senaste filmen du såg? - jadu, vad hette den? Ingen aning
senaste låten du lyssnade på? - Adele - rolling in the deep
vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? - Asso jag vill veta vem fan de va jag snacka med i engelska parken
hur länge har du pratat i din telefon? - ouffh, ingen aning
hur många sms har du totalt fått på din telefon? - no idea
hur många sms har du totalt skickat ifrån din telefon? - en bra fråga
vad åt du till middag igår? - pommes frites
har du duschat idag? - varje dag :)
vad var det senaste du sa till din mamma? - aa godnatt
vad var det senaste din mamma sa till dig? - godnatt
har du skolkat någon gång? - säg någon som inte har gjort det
är du en svartsjuk person? - absolut inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0