you make me smile

Vad med en otrolig sötnos idag, eller ja nyss! Fast de va tråkigt, haha! Nejrå men pappa är ju sugen på och köpa moppe till mig, eller rättare sagt han ska. Så då satt ju dom och diskutera moppar, bilar, mcs. Ja you name it. JAg är ju inte så värst intresserad utav sånt så då satt ja i min egna värld och typ somna haha! Han kanske ska hit senare ikväll, hur chill är inte det? :)
Haha nawww, ja trodde han kunde stå här nere utanför porten, men så kunde man inte det. Så när han fick reda på det utav pappa så sprang han ner, verkligen raecaaa ner från trappen. Så jag fick vara hans 'backhjälp.' Haha då ska han ju såklart börja 'fan vad ja är kung på och backa' och massor?`Men näe eftersom de va jag som hjälpte honom ;) Så då är det ju jag som är bäst. Haha ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0