you are my angel

Shaa sötisar! Hur mår ni? Själv mår jag lita halvt frisker, ah är friskare än igår. Känns som att jag har fått tillbaka mitt liv, så sjukt skönt! Dagen idag har varit riktigt kul, älskar verkligen mina vänner. Varje gång jag är borta får jag alltid höra massa olika kommenterare som;

Det var så tomt utan dig.
Det är sjukt tråkigt utan dig!
Jag saknade dig hur mycket som helst, mår du bättre?




Jag blir även påhoppade med än massa kramar! Åhh vad jag älskar er ♥

Skrev NO prov också, gissa vem som satt och råpluggade hela natten, från tio till halvtre? Jo J A G(!) utav alla människor. Ledde till att jag fick Otilia att förstå provet eftersom att hon inte hade pluggat, samt att jag satt kvar sjuttio minuter extra och våran lektion är en timme lång!
Eftersom att vi hade provet i halvklass så trodde alla att de skulle bli lugnare, men min grupp vi skojade, vi skrattade, vi pratade, några smsade och ah. Så vi är ett otroligt härligt gäng. Våran NO lärare började 'varna' oss med att skriva minuspoäng på alla som pratade. Hahahaha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0