myspys

Sådärja! Nu har clara åkt hem till sitt hem, är så jävla stolt över henne över all frihet hon har lyckats kämpa till! Iallafall vi snackade, kollade på film, kollade på idol och sånt, riktigt mysigt alltså. Vad jag älskar den tjejen!
Ska antagligen sova snart, är hur trött som helst. Så tror att det här blir sista inlägget för kvällen, annars blir det nog ett till? Vi får se hur det blir med det. Fatta vad skönt att lägga sig i sängen, åhåhå! Imorgon måste jag verkligen ta tag i mitt rum. Ser ju ut som ett bombnedslag, haha? Nej men det gör faktsikt det. Åh ja är så dålig på att hålla iordning hur mycket jag än har den personligheten? Sjukt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0