en del stängsel besegrade vi, än del besegrade oss





Jag kommer ihåg den dagen, bara några dagar innan du skulle flytta till Malmö sommaren 2009. Hur ledsen jag var, hur många som trodde att jag hade ersatt, hur många som trodde att bara du betydde något, men nej så var det inte. Jag ville bara att du skulle se och alla andra hur mycket en vän kan betyda för mig, hur mycket du betydde och än idag betyder. Hur jag ville att du skulle stanna, hur jag vill ha dig kvar. För du var ändå på något sätt den enda som förstod mig, som gick igenom samma grejer. Vi var två små fjortisar. Jag kanske lite mer och du kanske lite mindre, men dom stunderna var dom bästa. De är inte så att jag ångrar något. För vi kan ju inte springa tillbaka in i tiden. Alla bråk som vi har bråkat och haft. Kan nog inte räkna på fingrarna. Kommer nog aldrig att kunna.
Linnea Runemark ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alla bråk har endå fått oss att lära känna varandra (vilket oftast händer när man bråkar) Men det har även gjort oss starkare som vänner, jag vet att jag aldrig skulle klara mig utan dig.



Mashaallah du är en sann vän och jag älskar dig mycket! <3

2011-09-24 @ 22:39:46
URL: http://anelliea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0