Gassh. FML

Stress! Gash. Kan inte säga så mycket mer än att jag är sjukt stresad inför veckan.
Inte så intressant men det är en liten påminnelse till mig själv.

Tisdag:
Sv redovisning + läsa boken

Onsdag:
Kartprovet + läsa boken

Torsdag:
Träna inför engelskan, och matten + läsa boken

Fredag:
Matteprovet, engelska läxförhör + läsa boken

okej, en påminnelse till mig själv. Måste hålla den också! Haha rätt så tufft nu. Gash hatar att i min skola så sätter dom in allting i typ fyra veckor i rad, sen är det chill i månader sen kommer det nästa greij då är det fullspäckat igen. Gash! Aja. Måste börja vara mera seriöst på lektionerna. Annars kommer ja aldrig klara av stressen, i dessa stunder förstår jag varför jag avslutade min cheerleading.





Ässsh nu kör vi. Ska fan klara av dethär. Det är chll. Okej bara köra på. Satsa allt. Ta hem och verkligen göra det också. Tagga till med vänner och sånt på dagarna sen mot kvällarna så ska ja direkt sätta mig med plugget. Fan vill ju ha bra betyg och jobba med det jag vill. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge ;-)
Let's go!!!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0