i don't know

Jag önskar att jag kunde ta dig, få stå brevid tätt intill dig. Bara stå och njuta av din lukt och hela dig. Skulle vara helt underbart. Jag blir förvirrad utav dig. Jag blir sprallig. Är det ett tecken på kärlek? Är det ett tecken på att jag börjar falla? Eller är det så att det är något helt annat. Men killen, du är ju underbar och go. Alla skulle döda för att få dig, men är vi verkligen så lika? Är vi verkligen så olika? Är det därför vi är så kalla men ändå så intresserade? Jag vet inte. Jg vill veta mer utav dig, jag vet att du vill veta mera utav mig. Jag vill inte förlora dig, för du är helt underbar. Jag lovar! Men vågar jag ta alla risker? Vågar jag förlora dig som vän. De är min största oro. När jag inte vet. När jag inte vet vart jag har dig. Varför ska vi vara så komplicerade, du och jag? Du ger mig ett bra intryck och jag hoppas att jag har gett dig ett lika bra intryck. Jag gillar dig, kom ihåg det. Oavsett vad. Vill jag se dig glad & lycklig. Vill att du ska må bra, vill kunna se riktig glädje ifrån dig.För det är du värld mer än tusen gånger om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0