gårdagen

Gash! Var helt toppen! :) Jag fixade mig, med Moa. Syster kom och skulle hämta hunden, men de stannade längre. Samtidigt som mammaskompis va här. Blev en sen brunch med scones, te, chocklad m kaffe för min del, gott! Segade mig sjukt. Dushade och fixade till snyggaste outfiten, tyvärr har jag inga bilder från igår. Cyklade ner på stan runt fem tiden, mötte upp Simon, Gustav, Filip och hans kompisar. Sen kom Micke. Då drog vi tre och bara gick runt tills vi käkade. Så kom Moa, zenat & Petra. Vi gick omkring. Mötte massa trevliga människor. Jag stötte på hundratals personer som jag inte träffat på evigheter; Dennis, Simon, Izak, Abir, Julia, Chiman, Sara, Donia, Lana, Diana, Olivia, Donna, Sara, Daniel, Peter, Jonathan, Katja, Johanna, Eugenia, Jonatan, Fredrik, Gresa, Otilia, Khonaw, Benai, Leniya, Soma, Camilo, Enya, Amandus, Savve, Jack, Jonas, Mikael, Martin, Astid, Edvin. Och massa fler! Skakade även hand med massvis. Alla namnen där är hälften av de ja träffade. Så sjukt många som man känner och som man hälsar på. I allafall så var kvällen sjukt lyckad och en sjukt bra kulturnatt! Kom dock hem halvtre och tog ett bad för att få värme, inte helt dumt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0