mys

Igår var det sjukt mysig kväll må jag säga. Moa hämtade mig, så drog vi till Slavsta där hon bor, haha jag fatta inte vart det låg, fattar fortfarande inte! Haha. Vi gick runt, snackade och sånt, mys :)  Sen så typ gick vi till livets ord haha? De är tydligen ungdomsmöte, men vi kom när allt var slut. för att se ifall vi kände några. Haha! Grymt snälla var alla där. Vi drog hem till mig, men bestämde oss för att köra till willys och träffa några, chill. Sen blev de bråk, fast inte med mig. Nu sitter jag redo för att åka in till stan, och kommer nog vara där hela kvällen. :)




hade tänkt haft den bodyn idag, men den ligger i väskan, som jag glömde i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0