underbar dag

Hejsan alla små söta gullefjun. Slutade runt tre men stannade kvar i skolan och snackade än massa med några i klassen och våran no lärare, mysigt! Gick med mohammed till Storatorget för att han skulle hem och jag skulle ändå till Åhléns för att möta upp saknade Lovisa! Vi gick till cafeet konditorit vid svandammen. Vi satt och fika i över tre timmar, hur mysigt som helst! ♥
Vi tog en snabbrunda nere på stan innan allt stängde, hon hittade ett par lovika vantar. Ska också införskaffa mig ett par nya till hösten/vintern. Sjukt mysiga vantar alltså! :-)
Hoppas eran dag har varit lika bra som min, har prov och läxa tills imorn. Men det går bra. Så sjukt stolt över mig själv när det gäller skolan, har verkligen försökt och vill försöka. Men istället så blir jag så sjukt irriterad på min kalss eftersom alla snackar och vi får igång varandra hur lätt som helst. Så haha det tog en timme för NO lärare att gå igenom en spole. Så det är sjukt jobbigt att vi hinner så lite. :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0