The keep me think that we almost had it all

Alla ni som söker efter kärleken, se upp! Jag menar det är oftast att vi är i behov utav att känna oss älskade och tar första bästa som vi hittar. Då uppstår oftast de största problemen och man känner sig oftast som sämst då, än vad man skulle ha gjort ifall man skulle ha väntat ett tag och fått det hända på 'riktigt,' ni kanske förstår hur jag menar?

~ Sök efter kärleken, då den flyr från dig. Flyr från kärleken, då den söker upp dig ~


De är så sjukt sant, bär med er dom orden. För att de är så sjukt sanna, för jag tror att ni alla håller med mig om att hellre så väntar ni ett litet tag på kärlek så att ni får känna på riktig, än att ni tar första bästa och det blir bara upp och ner utav alltihopa! De finns ju förstås de som har tur när de gäller att ta första bästa, men kom ihåg även att allt har en mening.

Tänk er att livet är en film utan spolar knappar och paus knappar. Att det är en rullande film på löpande band, att det som händer det händer, och visas i slutet. För allt har sitt slut på något sätt. Så det är bara att fortsätta gå sina vägar som man väljer och se vart man hamnar. Samma sak när det gäller kärlek. Se de som en kärleksfilm istället, och lär dig utav dina erfarenheter, eller det du har varit med om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0