the day after tomorrow

Äntligen hemma nu, haft en sjukt chill dag, förutom mitt prov. Men jag svarade på allt och det gick väl bra hoppas jag. Man kan ju aldrig förvänta sig något. Sov ju bara fyra timmar inatt men jag klarade av dagen ändå ;-)
Nu väntar jag på mat, ska bli otroligt gott, är sjukt hungrig.
Efter skolan träffade jag min kära vän Karlen, han ska ju till Ryssland på fredag på bröllop och sånt, hoppas han får ha det kul. Haha men kommer sakna honom sjukt mycket

Vi pratade om allt eller ingenting. Köpte även en kavaj och en rätt så snygg rosa tröja, tänkte ta kort på det senare. Gash ringde pappa helt morse lite sådär halvt förvirrad eftersom jag lyckas fått en telefonräkning på
909:- Jag fattar inte hur? Helt onödigt. Aja de var länge sen det vart så hög ränknig. Måste hålla i mobilen nu :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0