sunshines

Godmorgon sötisar, somnade otrolig tidigt igår. Gud så skönt! Fast det var ju en sötnos som ringde och väckte mig halvett för att prata med mig, men han själv var heelt död! Gulligt värre alltså. Väntar på han nu, om han nu kommer. För övrigt har jag tagit det riktigt lugnt nu på morgon. Älskar sånt! :)
Pumpar musik och ja lite smått & gott. Hur chill är inte det?

Under dagen hos mig blir det att vara hundvakt med sötisen, ifall han nu kommer och räkna matte med honom. Eftersom han är så sjukt smart så hjälper han mig med det, hur snällt? Lite tråkigt att räkna matte på en söndag, men livet blir vad man gör det till, right? ;)




gaaah, dendära tröjan är totalt borta. Hittar den inte *paniiik*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0