sjuk :(

Började frysa grymt mycket i skolan, så jag tog Simons jacka, men då började jag frysa om benen istället? Alla sa även att ja såg blek ut och sånt. Så då bestämdede jag mig för att jag gjorde eng provet på svenskan, som gick ganska bra! Snubblade lite på orden från läxförhöret och min text som jag skrev är det nog också lite småfel, whatever! Sen gick jag på matten bara för att vi ska börja med ett nytt kapitel så att jag inte halkar efter. Sen när jag hade gjort några tal så drog jag hem, och nu har jag en pizza i ugnen som blir min lunch, nomnomnom! :)
Hoppas eran dag har varit hur mycket bättre som helst än min! Man pallar ju inte lixom bli sjuk nu? Ush. -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0