oron är över, stressen är borta :)

Gash jag har haft en satans stress över denna vecka, över alla läxor och prov. Jag fattar inte varför? De har lixom varit lätt. De har varit kul. För jag den tiden jag har pluggat har verkligen varit värd all tid. Alla gånger man bara vill ge upp men nej.
Som kartprovet, jag chansade på vissa frågor, men jag svarade på alla frågor. Så sjukt nöjd! Så sjukt stolt över mig själv. De va verkligen otroligt, igår gjorde jag även ena delen utav matteprovet. De va verkligen sjukt enkelt. okej två slarv fel. Men nu är jag på den svårare delen, fastnade sjukt mycket eftersom att jag hade ren hjärnsläpp. Men ska fortsätta imorrn. Verkligen. Senså har jag engelska imorrn. Ska få in orden i skallen så att det kan som om jag har kunnat dom hela livet :')
Sjukt peppad inför denna fredag. Så sjukt härligt med ledighet och bara ta tiden till nära och kära. Inge behov utav att plugga, okej kanske till att läsa. Men äsh. De går sjukt bra :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0