Nothing last forever even not your problems

Ibland så blir jag så jäkla förvirrad utav mig själv. Just nu fattar jag ingenting om något. Lixom jag hänger med men det är för myckt. Massor med gammalt kommer tillbaka, massor med nytt försvinner eller förändras, ah jag vet inte riktigt? Kanske handlar om att balansen i livet börjar komma.
Jag tar vägarna jag vill, jag går åt det hållet som känns rätt. Jag fortsätter vandra på mitt sätt. Jag fortsätter att utvecklas, jag fortsätter att ändras till ännu bättre. Jag märker att det störs. Att de påverkar hur mycket som helst, men jag hindrar inte mig bara för att de blir något fel. Ingenting är perfekt, och kommer aldrig att bli Jag har rätten till att leva ett lyckligt liv. Så just nu struntar jag i konsekvenserna och alla dessa konflikter som kommer uppstå.
Vi får se vart allt leder till! Allting har en mening, bara låta tiden få visa vad meningen är.

Jag har aldrig förväntat mig att ni ska acceptera mig för den jag är, jag har aldrig bett er om det. Jag ber inte er om det heller. Det ni måste acceptera är att jag har förändrats. Att jag har valt andra vägar, gått ännu ett steg, lixom ett större kliv. Bara att acceptera det. För ingen kan stoppa mig, verkligen inte. Absolut ingen! ♥




I walk on my way.
I live my life like I do.
No one van stop me now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0