kakmonstret

Aloo, har precis ätit. Gjorde mat. Haha hamburgare och klyftpotatis, igen. Min nya drog! Moa kollade på och klagade på hur segt jag åt. haha! Så nu lyssnar vi på musik och ropar åt hundarna eftersom de står och skäller.
Blev ingen matteräkning här. Fast matteboken ligger öppen och mattehäftet också. Tar tag i det ikväll. Man kan alltid drömma iallafall ;)

Moa har även kommit på att jag är ett kakmonster, haha! ;)




Dennis, vännen jag hoppas att allt ordnar sig! Gah saknar dig så sjukt mycket. Oavsett vad så är du en sån enom bra vän, en sån alla behöver. En sån som backar sina vänner no matter what, oavsett vad. Du är underbar och älskad. Glöm inte det vännen min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0