jag ser horisonten

dålig update, i know. Men har inte mått så superbra.
Vad hände igår? jo jag skulle blogga på morgonen, men tiden rann iväg.
Käraste Otilia fyllde år, så henne grattade vi!
Hände inte så mycket mer förutom att Andreas kom och hjälpte mig med matten, han skjutssa ner mig till stan eftersom att jag skulle köpa lite presenter. Mötte upp Natta. Så vi gick omkring nere på stan.
Träffade än massa folk också. Gash vad sällan man träffar en del, som ändå står så sjukt nära,
syynd!

Dagen idag har väl varit sådär, mått sjukt dåligt med huvudvärk och sånt, så gick hem från idrotten och sov istället, haha! Kollat på TV och fixat naglarna. Nu väntar ja bara på att nagellacket ska torka så att jag kan sova, skulle vara hur skönt som helst! Att gash. Älskade säng ♥




En bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0