jag är stolt över dig, så stolt!

Hemma nu, väntar på clara. Är grymt hungrig så funderar på att steka på vårullar, haha jag och mina vårullar? Men i alla fall, vi ska väl mysa, snacka och sånt! Otroligt mycket har hänt sen ja träffade henne sist, och hon har nog en hel del att berätta för mig. Så det ska bli myyys!
Gash har no och eng prov på torsdag plus SO prov på min födelsedag, hur kul är det lixom? Haha! Aja kommer nog säkert gå super.
Sitter och lyssnar på Newkid, underbar är han, så vad kan jag klaga på? Ingenting. Åh vad jag älskar mitt liv just nu fast jag har extremt mycket prov hit&dit och en helt pratig klass, men allting är inte perfekt, right?




Jag är så jävla stolt över dig vännen. Så sjukt stolt. Kom ihåg det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0