jag är så lycklig,

~ Du ful? Whaaattt? Nej.
Du är den mest vackra tjej jag känner ~




Fattar ni hur glad man blir av att höra sånt av mina vänner? Nej nu är det inte så att jag känner mig ful, eller tycker att jag är ful. Utan det var om vilka erfarenheter jag har. Vad folk tyckte, och sa om mig osv. Eller ja vad jag fick höra efter vissa hade sett mig, eller vart med mig. Men de kunde inte säga det till mig då. Antingen var de så fega att de skrev det till mig på något sätt, eller sa det till mina vänner.
Återigen till om hur glad jag blir. Det är i såna stunder jag verkligen känner att jag har lyckats. Att jag verkligen är den som jag vet att jag är. Att jag känner mig rätt. Att det jag vill lyckas jag med. Jag blir så otroligt glad. Jag blir så enormt tackasm, jag blir något så enormt stolt! Stolt över mig själv. Stolt över de som funnits vid mig. För att utan er hade jag inte varit samma person.
Tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0