jag är rolig, jag


Bara lilla therese som kan göra såhär :P
Fanny: Så jävla kul vi hade. TROSRONA HAHAHAHAH!
Jag: HAHAHAHHAHAHAHHAH BÄST JAG ÄR OCH TAR MED MEJ HELA VÄGGEN MED TROSOR
Nea: hahahahha, så sjukt kul det var, du tog verkligen med dig alla trosor också :p
Jag: ja, jag kanske behövde alla trosor ;$... FÖRLÅT DÅÅÅÅ!
Fanny: Hahaha tur att du hade mig som hjälpte dig plocka upp dem ♥
Bara lilla therese som kan göra såhär :P

Hahahaha, otroligt vilket minne. De va såhär att vi var inne på gina, och deras trosor brukar ju hänga på gärnsaker, som är fast hängda på väggen. Ena galjen fastnade i mig, på något sätt. Ifall jag kommer ihåg det rätt. Så jag välter ett helt järnhänge med trosor! Naturligtvis stod det en som jobbade där, fast hon sa ingen, men då va det bara för mig och Fanny att plocka upp, eftersom att nea sprang ut. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0