jag älskar det.

Vad jag älskar att se vad folk går för,
Vad jag älskar att se hur fel uppfattning man kan få,
Vad jag älskar att se hur allt kan förändras på en sekund,
Vad jag älskar att inse sanningen, den verkliga verkligheten,
Vad jag älskar att vara starkare än de flesta, att jag har självsäkerhet.
Nej ja deppar inte, ja blir inte ledsen, jag har lärt mig. Jag har lärt mig att oavsett vem/vad/hur/när det gäller så innan du verkligen vet, så blanda inte in känslor förtidigt, spelar ingen roll om det är vänner, någon på G, eller någon som du är intresserad av. För då blir du bara glad utav att om de inte går vägen mellan er, så klarar du dig. Så står du och ler mot dig själv! känn den glädje som du har förtjänat dig. Jag lovar dig. Att se någon sänkas i dina ögon, som du vet att du inte förtjänar. Är så sjukt härligt. Så sjukt enormt skönt. För då vet du att du inte behöver människan, att du klarar dig lika bra utan människan. Då är det ju bara låta allt gå och leva en dans på rosor, medans den kanske saknar sönder dig?





"Alla har sin egna backspegel. För vi alla har gått massvis utav olika vägar för att bli de vi är idag, oavsett om vi har långt kvar. Kommer denna backspegel alltid att sitta kvar. Din backspegel är din framtid. Din framtiid är precis just framför dig. De är bara du som kan göra den så att den blir som den du vill. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0