att jag ser dig, är för att du är mig

Hade en otroligt mysig kväll igår. Hur chill? :-)
Dessutom hade jag sovmorgon idag. Naijs! Jag var rätt trött på allt och alla. Använde ordet 'omoget/omgona' rätt så ofta. Eftersom att våran klass är hur chill men ibland blir det för överstyr tycker jag, sammasak som att vissa tycker att jag spårar ur. Aja let's talk about something else, hmm. Jussteja. Haha när jag slutade kom Fredrik till skolan, vi väntade på  Khonaw med några i klassen i över en timme typ? Haha! Vi drog ner på stan och käkade donken, eller ja en Mcchicken och det första jag gör när jag kommer hem är att jag äter igen. Haha ;-)
I alla fall, på bussen på väg hem hoppade Chiman på bussen. Superhärligt att se henne efter hur länge ♥
Just nu så sitter jag och försöker förstå mig en obegriplig labbrapport med superskön musik.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0