you make me happy

Det finns en där ute, en som kan få mig att lé, en som kan få mig att skratta. Han kan få mig att känna det där pirret, bara någon säger hans namn eller liknande. Jag visste vad lycka var, jag visste vad kärlek var, men jag hade glömt bort hur det känns att bli kär på riktigt. Jag är inte riktigt kär, men snart. Jag gillar honom verkligen, väldigt mycket. Varje stund jag är med honom får jag spring i bena. Efter att ha varit med honom är jag som att jag har tagit än massa droger, får en sån jädrans energi. Jag kommer inte att få träffa honom på en vecka, vilket är bra på ett sätt, för att då får vi vara ifrån varandra, lixom sakna varandra. Jag får mera tid för att hitta vart mina känslor är, jag vet att dom finns och jag vet att jag nästan är där, men för att leta efter hur mycket. Jag vet att det är så mycket att jag kommer sakna hans famn, hans kyssar och att få somna in brevid honom.

Jag gillar dig hur mycket som helst, det gör jag! Att allt har vuxit och gått så långsamt men fort. Att tiden bara har gått. Som kultur, det va där vi verkligen fick kontakten, och dagen efter när vi bara gick runt i stan. Från början för att jag skulle leta efter prao och du köpa wax. Då var det bara en sjukt bra vänskap. Vi stod varandra sjukt nära då och hade hur kul som helst. Är så glad att allting har utvecklats :)


you make me happy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0