skolfoto

Vilken dag! Vaknade upp med en Moa på golvet och en halvtimme efter det hör man en Leniya plinga på dörren, var ju precis ny kommen ut från dushen, så att jag öppnar ytterdörren i bara underkläder? Haha! Vi fixade oss, åt frukost och lyssnade på musik, hade det allmänt kul och mysigt! Måste göras om, älskar sånt. ♥

Väl i skolan så hade vi mentors halvtimme om våran klassresa vi ska göra i vår, och okej vi har vart vi vill åka, vi kan samla in pengar men våra mentorer är så sjukt dumma i huvudet att det vägrar typ se att de går framåt, utan väger allt negativ i det hela och verkar som om det inte vill att det ska gå framåt? Så då klagar 'klassföräldranas' barn på alla andra föräldrar?
Sjukt!


Hade skolfoto idag, gick nog hur bra som helst, blev nog riktigt nöjd! Fick ta tre kort, eller ja först tog vi massa bilder tills det blev en bra gruppbild och senså för skojsskull så tog vi en skojbild, fast det var bara jag & Leniya som gjorde till oss? Haha! Sen var det porträtt, blev nog sjukt bra! :)
Efter det hade vi NO och jag fick
VG på mitt NO prov, sjukt nöjd alltså! Så nu ska vi börja på något nytt, inget att oroa sig för, allt går ju ifall man vill? :)
Efter det var de kamratstödjana och elevrådsrepresentanternas tur för fotografering, och eftersom att jag är en utav elevrådrepresentanterna i min klass så det har varit väldigt mycket fotografering för mig!

Just nu sitter jag med Fanny och vi ska nog snart gå ut? Tror så, åh hon är helt besatt utav
wordfeud fan vad tomt det känns utan det, vilket liv egentligen, när man inte har något att göra eller liknande så kan man sitta och spela så fördröjer man tiden hur länge som helst!



Bild från imorse.


Bild ifrån elevråds fotot. Haha ser lite rolig ut måste jag ändå säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0