My words


Jag har lärt mig en sak, eller en del men just att hur omogen/mogen man än är har det betydellse med sin bakgrund. Du kan aldrig själv råför för att du är lite omognare än alla andra, eller kanske inte i det stadiet där alla andra är. Men vad spelar det för roll? Du kanske får underkastelser för det, men du lär dig utav dina erfarenheter precis som de andra. Ni har bara varit med om olika upplevelser och händelser men för det kan ni vara hur lika som helst. Ni kan ha likadan humor, likadana åsikter osv. Sånadära småsaker som gör en stor skillnad i slutändan. Förhasta dig aldrig när det gäller att tycka och kommentera om andra människor. Lär känna människan ordentligt innan du börjar att döma! Tänk även på vad du säger, för det som är helt okänsligt för dig, kan vara jätte känsligt för en annan. Vi alla är olika, och det bara är så, för att vi ska kunna lära oss utav varandra.




Mina erfarenheter som jag lärde mig är mitt nu
Mina erfarenheter jag lär mig nu kommer vara mitt
Mina erfarenheter kommer göra min framtid med hjälp utav nuet och dåtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0