jag har inte gjort något, men jag känner mig skyldig.

Åhhh, jag blir arg på mig själv. Nej inte arg. Men jag vet inte hur jag varken ska acceptera eller agera. Jag kommer alltid svika någon, och jag hatar att svika folk som står mig nära. Men ibland så blir det så. Jag måste gå efter egna känslor och egna tankar. Just nu hoppas jag, för att de skulle vara pricken över i:et! Att få som jag vill, och ni som tror att jag alltid får som jag vill osv, så nej. Absolut inte. Men jag har slutat klaga, folk kan tycka att jag är kräsen, men nej inte om du känner mig på riktigt. jag låter tiden gå så får jag se, men jag kan garantera att jag önskar att det blir så, förlåt ifall jag sviker dig. Men så är det. Jag vet inte hur jag har rört dig, men på något sätt har jag ändå berört dig. Ge mig bara lite tid, så ska jag fixa allt på bästa möjliga sätt, ge mig bara lite tid och ännu en gång förlåt! ♥


Hur jag än vrider och vänder det hittar jag ingen ursäkt om hur det kunnat blivit såhär.
De är inte mitt fel, för jag vet inte hur jag lyckas. De bara händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0