I love u, jag älskar dig,

Älskling, ifall du ser det här vilket du säkert kommer att göra. Så snälla läs rad för rad, ord för ord och varenda mening fullt ut. För allt jag skriver nu är bara tillägnat till dig och är rakt från mitt hjärta.

Allting började den dagen, den dagen du fick mitt fel skickade sms. Jag kan berätta den historien om och om igen för att jag kommer ihåg allt så väl. Ifall vi aldrig hade möts i Stenhagen kyrkan dendära dagen då det var alla hjärtan dag 09 och du aldrig hade smsat mig, så hade det där smset inte kommit till dig. Då kanske det hade kommit rätt, eller att jag inte hade skickat något alls, vem vet? 
Jag är så glad över det. Vi fick en riktigt bra kontakt enda från början. Det var helt sjukt hur bra vi kom överrens. Vi blev så jäkla tighta och varje diskussion vi hade, hade vi kul. Men de tog ändå lite tid innan vi såg till att ses igen. Det var både på kultur och dagen efter, då vi började vara med varandra. på kultur fick vi direkt inte så mycket kontakt eftersom att det blev så kortvarigt men redan då visade du att du hade fått en grymt bra uppfattning och jag ville inte gå för fort så jag låtsasdes som om jag aldrig kände din arm bakom ryggen. Jag låtsades som om du hade den vid din sida för att inte gå alldeles för fort fram. 
Dagen efter åkte vi ner på stan, du för att köpa wax och jag för att leta efter prao. Ingen utav oss ville åka hem så vi gick runt, runt, runt. Upp och ner för varje gata. Där vi inte alls kände igen oss. Vi gick och åt på Rififi. Vi pratade om än massa saker. Även gångerna efter den gången byggde vi upp något, mer och mer för varje gång. Det utvecklades båda vi ville ta det försiktigt. Vi ville inte bli svikna. Vi gjorde saker tillsammans, var med vänner, helt enkelt vi hade kul. Jag älskar dig något så enormt mycket!! Vi gick ut med det den
22 november 2011 fast det egentligen var innan. Men det var då vi var säkra. 
Jag älskar dig, jag älskar oss för att hur ofta vi än ses, hur lite vi än ses så gör det ingenting vi har det bra ändå. Vi är inte beroende utav varandra, fast vi är det ändå. Vi ger varandra frihet. Vi ger varandra möjligheter till att vara med andra, vi är öppna inför varandra. Ifall någon såg oss så skulle dem säkert tro att vi är dumma i huvudet och inte har ett rätt i skallen för att vi kan spåra ut. Vi kan även prata om vad som helst när som helst. De är det som är så himla skönt! 
Jag är så himla avslappnad med dig, jag är så trygg. Jag vet inte hur jag ska beskriva. Det är första gången jag inte kan beskriva för någon hur jag känner. Jag hittar inga ord förutom att det är helt annorlunda. Har aldrig varit med om något liknanade vilket är hur bra som helst. Jag önskade att jag kunde förklara men jag kan inte. Bara att den tiden vi har ägnat åt och med varandra har varit helt underbar! 
Jag älskar att ligga brevid dig, jag älskar att somna in och vakna utav dina kyssar. De är det bästa jag vet. Vi kan lämna alla våra saker hos varndra och hämta dem efter veckor. De är det jag har letat efter. Att ha någon som dig, vi kan betala för varandra utan att tjaffsa om pengar eller bråka om vem som ska betala. Jag känner mig så mycket äldre när jag är med dig. När jag har dig vid min sida, har jag det livet jag vill ha och den jag vill vara. 
Du förgyller mina dagar så enormt, och all din kärlek som du ger, hoppas jag verkligen att du känner att du får tillbaka utav mig. Att du får tillbaka det du ger. Jag vill inte förlora dig, inte än i alla fall. Jag är säker på att vi ger varandra det vi behöver och att vi älskar varandra fullt ut. Vi lever tillsammans, och inte för varandra. Vi kommer så bra överrens och är så lika fast ändå olika. 
Jag önskade att jag kunde beskriva bättre men just nu går det inte. Eftersom jag inte vet hur jag ska beskriva. Jag vet inte hur jag ska skriva. Jag hoppas att det jag har skrivit är något du kommer ihåg, och är något som ger dig en underbar känsla! 
Jag älskar dig min underbar pojkvän, du är bara min likaså är jag bara din ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0