Seg.se

omgad. precis gjort klar en no greijsimoijs om droger som skulle vart inlämnat igår aja. bättre sent än aldrig o typ alla andra kommer ändå lämna in den typ nästa vecka? haha. stolt. nej men har ju missa så himla mycket när ja va sjuk så imorn blire musikplugg, eng plugg och bild plugg sen typ clara. haha har dagarna fullt upp och på fredag ska ja höra me zezz om vi kan träffas då.

haha min lilla älskling har fått en självupptagen tjej ;) nejdå. ska ju träffa han på söndag, sen kanske på måndag, och kanske på lördag. om han kommer på lördag blir jag grymt glad. för då ah. Det blir bättre för han och för mig då. hihi! Har ju snacka om att ja vill tjäna egna pengar osv. och mina smycken. ja har inte ens haft tid med det! Så på måndag blir det att skriva en CV till coop och lämna in. så får vi se. Ska även försöka på typ h&m. eller nåt sånt. Naijs med egna tjänade money. Vill ju lixom ha lite mer inkomst en barnbidraget så att man känner att man kan göra något! :)


älskling, du får mig på humör. du är underbar.
när ja är med dig de finns inge bättre. seriöst. ♥

Kommentarer
Postat av: hej

kan du inte lägga upp bild på dina smycken? :)

2011-03-02 @ 06:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0