babbel

det är insidan som skapar utsidan och utsidan som skapar insidan.
Personligheten är det viktigaste som finns.
personligheten är de man ska falla för och sen om utseendet ser bra ut, de är bara plus.
Du kan inte sluta älska en person bara för att den vill ändra sig till någon annan stil eller något.
Jag själv har svårt att acceptera att folk tycker ja är fin och sånt utan smink för jag själv tycker ja inte ser bra ut. Men jag måste vänja mig vid att en del tycker jag är finare utan smink och måste lära mig ta dom komplinmangerna på rätt sätt. Ibland så sminkar jag mig faktiskt för alla andras skull. För ja är rädd att dom ska tycka att ja är ful. Det är nog oftast därför tjejer sminkar sig. men jag vet vart ja har mina vänner. jag vet att dom älskar mig för den jag är. jag vet att dom älskar mig för mitt inre. så lixom varför ska ja inte våga gå utan smink? Folk får tycka vad dom vill om mig. och om jag säger så så menar jag det, alltså ska jag inte behöva sminka mig för någon annans skull. de ska ingen. ingen,ingen,ingen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0