when I am unhuppy I show that with makeup

När jag själv mår dåligt och villa känna mig att jag mår bra och att jag duger som jag är så sminkar jag mig ovanligt mycket. Några få som har insett det, inte alla. Jag själv har märkt det för länge sen. Vet att det inte är ett bra beteende men alla tar väl ut sina känslor på oliga sätt? Jag står för att jag har varit en galen fjortis som gjorde allt för att synas och höras, för att få uppmärksamhet så att jag kunde känna mig älskad. Jag blev aldrig nöjd. Jag fick aldrig den kärlek jag ville. Så jag fortsatte och fortsatte. Jag ser många unga tjejer. Jag är själv ung men ungefär tjejer som va i den åldern som jag var i. Tror nog det är därför vi som är två-tre år äldre ser ner på dessa små. För att vi själva har varit så men vägrat accepterat och inse att det var faktiskt så vi betedde oss.
Idag är jag en helt annan människa och det är också därför jag tror att jag glider mer och mer med de vänner jag hade under den tid som jag höll på för att börja om helt från början och leva mitt nya liv.





stå upp för det du gjort. Kom på tanken att du aldrig kan ångra något utan bara lära dig utav dina misstag och gör allt du vill göra. Gör det som krävs för att få ett roligare och bättre liv. Våga ta chansen att förändra dig, våga göra saker med kärlek och självkänsla, våga acceptera dig själv. Alltså kom i unifunn med dig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0