haha hur lyckas man?

Igår så var det en helt vanlig dag, precis som alla andra dagar. Kom hem, dushade, åt och satt ute och pratade med pappa och Therese. Kollade lite på allsång på skansken och bestämde mig att kanske dra dit nästa vecka när jag fick reda på vilka artister som skulle komma, speciellt Ulrik Munther :)
La mig i sängen och bara chillade, satte på datorn och tvn. När jag insåg att jag inte anävnde datorn och fastnade i ett samtal istället så ställde jag ner datron. När samtalet tillslut bröts så somnade jag helt random. Sov även hela natten lång. Lite konstigt för klockan kanske ba' va åtta, nio? haha. Gash på tre dagar har jag fått värsta magen alltså, sjuukt naijs, även rumpaaaah :)

Efter en otroligt skön sömn, så ska man ju såklart vakna upp med en otrolig mensvärk. Ah precis, mensvärken dåra gjorde så att jag fick stanna hemma från gymnstiken. Lite tråkigt men värt alltså. Såg även på nyheterna att regn vädret ska komma tillbaka?Alltså det är sommar och inte höst, snälla nån? Iaf följde med Therese till flugger färg. Vi gör ju om hallen, ska måla den och lägga klinkers. Så vi kolla på färg. Gassh vad svårt det är? haha. Vidare till plantagen och köpte balkongkrukor och sånahär som håller fast deet. Vidare till coopen och handlade mest grönsaker. Nu ligger jag i sängen och har sjukt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0