I miss you so much, that's hurts




Du heter? Therese
Smeknamn? tess
Beroende av? värme
Vad får du oftast komplimanger för? kropp, ögon, personlighet och bröst
Har du ett förhållande? yes
Hur imponerar man på dig? självkänsla och veta vad man vill, samt spontan
Är du svårflörtad? jag leker men faller för nån på direkten
Brukar du skratta för dig själv? ja lite sådär smått ibland
Var bor du? uppsala men vill flytta härifrån
Trivs du där? ja, men känns så gammalt
Kan dina föräldrar lita på dig? ja, men sen är det upp till de ifall de litar på mig elle inte
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? yes
Äger du några converse? nej
Har du varit full den här månaden? dricker inte
Brukar du bli för full? nej slutat med att dricka
Är du allergisk mot något? mygg och laktos
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej men tre
Nästa mål i ditt liv? Skaffa ett deltidsjobb och flytta härifrån
Hur svarar du i mobilen? aa hallå?
Sov du ensam inatt? jaa
Brukar du komma i tid? antingen är jag för tidig eller försenad, haha
Hur känner du dig nu? att jag vill fortsätta ha värme
Vanligaste färg på dina kläder? färger
Vad tycker du om fötter? varför har vi de?
vem saknar du? min kille o massa fina vänner
Hade du en bra kväll igår? ja det hade jag väl? haha sooov
Favoritdryck på morgonen? vatten eller havremjölk eller tee
När brukar du oftast gå och lägga dig? så tidigt som möjligt, måste enligt mig själv sova i åtta timmar
Är du blyg? beror på
Vill du hellre ha mail än brev? brev isåfall tror jag. För er usdålig på att checka mailen
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? både ja och nej
Har du spytt offentligt? neej
Är du nöjd med ditt liv? grymt nöjd må jag säga! :)
Är du bortskämd? njae, beror på hur man ser det.
Vad gör du i morgon? hoppas på gymnastiken
Vad är det värsta du vet? småkryp, folk som tror att respekt handlar om att slåss
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på
Vad behöver du just nu? hmm.. att ha min pojkvän här skulle inte sitta helt fel
Vilken person tycker du är en bra förebild? Min syster heltklart!
Vad längtar du till? jagvet inte riktigt, tar dagar som de kommer men studenten och flytta hemmifrån
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja umgås fortfarande bara med de ja kan lita på
Vad använder du för shampoo? syoss
En speciell dag du minns? Finns så himla många, men engång när jag och min barndomsvän satt på ett berg utanför de och satt med hans leksaks pistol från highchaparall och vi rengjorde den så hade vi pyjamas på oss och våra favvo gosse djur och drack kvälls oboy och ba' snacka galet.
Du samlar på? har direkt ingen samlings grej
Gröna eller röda äpplen? gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? syster elle älskling
Vilken tid gick du upp idag? 07.00
Har du sovit i din egna säng inatt? yes
Har du strumpor på dig nu? nej
Vad ska du göra ikväll? fortsätta o chilla
Är det okej att gråta? ja. För alla.
När grät du senast? I måndags
Vad skulle du göra om du vann en miljon? sätta in alla pengar på ett sparkonto.
Bär du glasögon eller linser? neej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? de är oftast snyggare
När går du upp ur sängen en helgmorgon? beror på men brukar vakna runt tio av mig själv
Har du någon piercing? nepp men vill
Vill du gifta dig? en vacker dag
Vill du ha barn? självklarhet.
Solar du ofta? såfort solen är framme
Är du bra på att laga mat? ja
Gillar du att dansa? både med och utan musik!
Är du flygrädd? nej
Hur vig är du? rättså vig
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten är en självklarhet
Vilken är din favoritglass? tofuline!
Tror du på ett liv efter döden? ja, på något sätt eftersom att det finns andar
Tycker du om sushi? vet inte, första gången jag åt va fisken typ gammal? så de va tydligen äkligt fast ja tyckte de va gott
Vad äter du helst när du ser på film? ingeet
Bor dina föräldrar tillsammans? nepps
Har du tandläkarskräck? nejj. har alltid haft fina tänder :D
Är du morgon- eller kvällsmänniska? morgon får jag nog svara på denna
Vilken ögonfärg har du? bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja många gånger
Biter du på naglarna? nej tycker de är äckligt
Senaste låt du hörde? bruno mars - just the way you are
Vad gör du på helgerna? allt möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0