Mjölk 1 krona!

HAHAHAHHAA! När jag och min kära pojkvän, samt hans lillasyster skulle gå och handla uppe på Din Mat, som är en matbutik. Vi skulle köpa laktosfrimjölk, smör och havredryck, som jag dricker, hur gott som helst måste jag säga!
vi tänkte, äh vi tar en senså när vi ser priset så ångrar vi oss på direkten och lägger ner feeeem styckna havremjölk i korgen, gues what? ;)


Tänk er mjölk för 1:-
okej det va för kort datum men jag menar, oöppnad mjölk kan ju inte gå ut? :)





Tidigare under dagen hade vi varit och handlat lite på Jysk, Rusta, Elgiganten, Willys och på apoteket. På willys köper vi en annanas för 9.90 för det va någon klippvara. Varken jag, älsklingen eller hans mamma visste hur en annans skulle se ut, okej vi tog förgivet att den inte skulle vara grön iallafall.
När vi nu skulle äta denna annans, så fårgar älskling sin mamma:
- Mamma kan du skära annanasen till oss?
-Men det kan du väl göra själv?
-Älskling, hur skär man en annans?
Jag och hans lillasyster dog utav garv! Tillslut visade ändå hans mamma hur man skar en annanas, så det va ju tur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0