tips 3

Okej nu är detsåhär att jag har blivit väldigt ner smittad utav min fina pojkvän. Jag klagar inte men jag ska ge er ett tips. INGA verktabletter biter på mej, I promies. Så då undrar ni säkert, hur gör hon då? Jo jag sätter mig i ett andingsbad som jag och min kära mor kallar det! :)

1.

du kockar upp en stor kastrull med vatten. Låter det svalna tills du tror att du skulle kunna ha det i munnen.

2.

Du häller i Timjan, Salvia och salt. Sedan ställer du kastrullen på ett underlägg på en lägre pall, och du sätter dig på en stol eller liknande med en filt över och ska andas in detta. Jag lovar det är sjukt effektivt för bihålerna!

Hoppas det funkar för er! Annars om ni vill ha fin hud allmänt så gör ni samma greij men ba har vattnet utan att hälla i något och sitter och andas in ångan, tar på porerna rejält! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0